Thursday, August 2, 2007

CupCake tarifleri




Hani demiştim ya cupcake deliliği geldi bana diye.. Araştırdım kolay tarifler veren bu ve bu siteyi buldum.. Ancak tarifler ingilizce.. Ben de çeşitli tarifleri çevirmek istedim ingilizce bilmeyenler için..

İlk tarifim cupcakerecipes ' den... Şimdiden kolay gelsin..

fotoğraf buradan
Basit Cupcake Tarifi
Bu klasik cupcake tarifi, size daha sonra yapacağınız cicili bicili cupcakeler için mükemmel bir zemin hazırlayacak..

Malzemeler

  • 2+1/4 ölçü un
  • 1+1/3 ölçü şeker
  • 3 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1/2 çaykaşığı tuz
  • 1/2 ölçü yağ
  • 1 ölçü süt
  • 1 çaykaşığı vanilla
  • 2 büyük yumurta
Nasıl yapılır?
  • Fırını 350dereceye önceden ısıtılacak. Cupcake kalıbına kağıtlar yerleştirilecek.
  • un+şeker+kabartma tozu+tuz ==> geniş bir kaba konulacak, şöyle bir karışıtırılacak ve ardından yağ+süt+vanilya eklenecek. Bunların hepsi orta hızda 1 dakika karıştırılacak.
  • Bu karışıma yumurtalar eklenecek. Gene aynı şekilde 1 dakika karıştırılacak. Ancak, karışım tamamlanınca hızlanabilirsiniz. (:
  • Karışım bir kaşık yardımı ile kağıt kalplara 1/2 ya da 2/3' ü dolacak şekilde dökülecek.
  • 20-25 dakika önceden 350 derecede ısıtılmış fırında pişirilecek.
  • Çıkardıktan sonra 5 dakika soğumaya bırakılacak. Tam anlamıyla soğuduktan sonra kalıptan çıkarılacak. (bozulmasın diye)
  • Tam anlamıyla soğuduğu zaman dilediğimiz gibi süslenecek.
İşte bu kadar (: Kolay gelsin..

1 comment:

  1. Çok teşekkür ederim tarif için..Elinize saalık.Benim bloğumuda okumanızı isterim,çok oburum bu sıralar =) Belki benim gibiler için daha şevkle yazarsınız okursanız =))

    ReplyDelete